torsdag 22. oktober 2009

Tom for strøm

Planen i dag var at jeg skulle dra innom Mjøndalen og ta noen flotte bilder av en ryddig butikk med litt ny varer, takket være Pia som jobbet sent i går kveld:)
Jeg dukker opp med kamera og tenner lys og gjør det super koselig, klar til foto shoot:)
Jeg rekker akkurat og skru kameraet på så står det: bytt strømpakke!!
Dett var dett,så da var det bare og forte seg til Drammen og heller freshe opp butikken der.
Det rakk vi akkurat, så da får vi satse på at kameraet er klar og at jeg husker og ta det med så blir det forhåpentligvis noen bilder i morgen:)




1 kommentar:

The Créme House sa...

Hei - sånn kan skje - jeg pleier å glemme minnebrikken i pc'en, jeg da... Men så skal jeg takke - for den vakre premien jeg mottok i går! Det var så flott innpakket - delikat alt sammen - veldig hyggelig pakke å få. Viser frem tingene og reklamerer litt for dere i morgen. Klem fra Gro