torsdag 8. oktober 2009

Makeover!!











Hva syns dere om de nye trekkene? Ble det ikke lekkert?
Vaktmesteren (les:Kristian)var innom i dag og stiftet de siste trekkene på plass.
Like etter hørte jeg sjefen rope at jeg måtte komme ut, jeg løp ut, trodde det hadde skjedd noe.
Det hadde det jo og, det hadde blitt rå flott ute foran cafeen:)
Jeg var ikke sein sein om og få kamera på plass og forevige dette vakre tablået:)
Eplene er stjålet på ærlig vis fra Brit (fortsatt mor til sjefen)sin hage.
Det er de den deilige eplekaka kommer fra!
Oppdaget dessuten at telleren vår hadde passert 5000,og det må jo feires.
Følg med i morgen,her blir det konkurranse.
Må bare finne ut hva premien blir først:)





3 kommentarer:

Linda Hong sa...

Så fint og høstlig det er i kafeen deres! Mjøndalenbutikken er helt utrolig fin. Har vært der og shoppet; jeg bor på Stenseth, så veien er kort! Jeg følger stadig med på Kamillebloggen, så nå er jeg spent på konkurransen!
Ha det fint!
Klem Linda.

KAMILLE BLOMSTER sa...

Hei Linda.Så koselig at du følger med.Vi er helt enig om at det har blitt fint i Mjøndalen:)

Hege - BOLIGglede sa...

Så fint det ble...:) Ha en fin høstdag!