fredag 9. oktober 2009

Konkurranse!!


Da er det tid for konkurranse!
Vi feirer at vi har hatt 5000 besøkende på bloggen siden vi startet:)
Hvis du har lyst til å være med så legg igjen en kommentar under dette innlegget.
(du trykker bare med musa der det står kommentar så kommer et skjema opp!)
Konkurransen varer til fredag 16 oktober.
Ønsker alle sammen lykke til;)
Du trenger selvsagt ikke ha egen blogg for å delta:)
ps: Premien er postboksen full av vakre ting.
Hjerter,kors,lysestaker,serviettringer og nydlig kort fra sagen.

12 kommentarer:

Linda Hong sa...

Så koselig! Jeg venter i spenning!
Hilsen Linda :o)

Cosmos sa...

Mye lekkert her.. ønker meg veldig hjerte om jeg skulle være den heldige..

KAMILLE BLOMSTER sa...

Hei Cosmos.Gøy at du vil være med.
Hvis du blir den heldige,vinner du alt som du ser på bildet.Hele boksen med innhold,så det er bare å glede seg:)

Karina sa...

Jeg vil være med!!! :)
Alltid gøy med konkurranser! Den heldige vinneren blir helt sikkert kjempefornøyd med premien!

God helg til dere!

Ah Line sa...

Kjempe fin blogg... Jeg blir gjerne med i konkurranse. Kan dere ikke skrive litt om cafeen=) Er det ute og inne servering? Hilsen fra noen som veldig gjerne har lyst å ta en tur å kikke=)

Anemone sa...

Hei hei!
Å så fin blogg og butikk dere har! Cafe også, det så veldig koselig ut :) Har ikke vært her hos dere før, så kjekt med et spor sånn at mann oppdager nye. Konkuranse i tillegg, så gøy!
Jeg er også Euroflorist... ;)
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

jeg vil gjerne være med.
Hilsen Emma

CamillasVilla sa...

Hei og tusen takk for kommentar på min blogg-veldig koselig! :)
Og dere har jo en kjempefin blogg dere også, skal svinge innom butikken ved neste anledning! (kjører forbi hver dag til og fra jobb og barnehage da..)
Men, inntil det, blir jeg gjerne med på konkurransen - så ut som om det var mye fint som gjerne skulle funnet veien til postkassen min, ja! :)
Camilla

Helle sa...

Hei.. så gøy med konkurranse da! Er inne på sida deres nesten hver dag og koser meg med bilder og innlegg! Hilsen Helle....

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med på konkurranse!
Har besøkt dere mange ganger i kafeen, veeeldig koselig der!
Har ikke vært der siden siste "make-over", men håper jeg snart får tid!
Følger med på sida deres, og setter pris på tips, ideer og fine bilder!
Lykke til videre!
Tonje

Hege - BOLIGglede sa...

Slenger meg på konkurransen jeg og:) Følger jo med her. Blitt veldig fint i Mjøndalen..

The Créme House sa...

Hei - jeg må jo bli med på konkurransen deres! Får krysse armer, fingre og føtter, for den premien var utrolig lekker! Klem fra Gro!